Univerza Alma Mater Europaea v Mariboru gosti vodstvo Evropske zveze zasebnega visokega šolstva (EUPHE), evropske mreže nedržavnih visokošolskih ustanov, ki povezuje neodvisne in inovativne visokošolske ustanove iz vse Evrope, ki si prizadevajo za odličnost v izobraževanju, raziskovanju in družbenem vplivu.
"Z veseljem gostimo tako ugledne goste in strokovnjake s področja visokega šolstva na naši univerzi. Srečanje je priložnost za izmenjavo idej in krepitev kakovosti izobraževanja, spodbujanje raziskovanja ter prispevanje k družbenemu vplivu zasebnih visokošolskih ustanov. Poleg tega zveza deluje za izboljšanje sodelovanja med svojimi članicami ter oblikovanje skupnih pristopov in strategij, ki prispevajo k razvoju evropskega visokošolskega prostora," je povedala doc. dr. Barbara Toplak Perovič, ki je bila ob tej priložnosti izvoljena za novo podpredsednico EUPHE.
Dosedanji predsednik EUPHE, João Redondo iz Univerze Lusiada v Lizboni, je ob predaji vodstva po dvoletnem mandatu dejal: "EUPHE se zavzema za krepitev vloge zasebnih visokošolskih ustanov v Evropi, ki igrajo ključno vlogo pri inovacijah in kakovostnem izobraževanju. Skupaj združujemo več kot 700 tisoč študentov in 400 organizacij. Bili smo zelo uspešni in sem prepričan, da bomo s takšnim delovanjem v bodoče zagotovili še večjo učinkovitost visokošolskega sistema. Obisk čudovitega mesta Maribor in izjemna gostoljubnost Univerze Alma Mater Europaea nam omogočata, da še bolj povežemo naše člane in razpravljamo o izzivih ter priložnostih, ki jih prinaša prihodnost. Hvala, Alma Mater.”
Novi predsednik Evropske zveze zasebnega visokega šolstva (EUPHE) je postal Antonio Alonso, predsednik Španskega združenja poslovnih šol (AEEN): “Nedržavno visoko šolstvo je izraz svobodne, živahne, demokratične in samozavestne civilne družbe, ki verjame, da sta za visoko kakovost visokošolskega izobraževanja potrebna tudi dinamika in podjetniški duh zasebnega sektorja. Pri tem pa ima ključno vlogo povezovanje. Zavzemali se bomo za aktivno vključevanje umetne inteligence (AI) v akademske procese in raziskovalno delo, saj verjamemo, da lahko tehnološki napredek bistveno prispeva k inovacijam in izboljšanju kakovosti izobraževanja v Evropi. S tem želimo spodbuditi tudi širšo akademsko skupnost k raziskovanju in implementaciji AI v svoje programe ter oblikovanju novih pristopov k učenju in razvoju znanja."