1. Kaj je Flow?
Z uporabo Flow spletnega vmesnika lahko zaposleni enostavno upravljate predmete in ostale podatke o stopnjah udeležbe na predavanjih. Predavatelji lahko preprosto beležite prisotnost svojih študentov s pomočjo QR kode – tako na predavanjih v živo kot tudi pri preko spleta. Poleg tega Flow zagotavlja vpogled v stopnje udeležbe v realnem času tako za zaposlene kot tudi za študente.
2. Kako uporabljati Flow:
Prijava: Uporabnik se prijavi v VIS in nato v stranskem meniju pritisne gumb “Flow”.
Prikaz QR kode: Iz seznama predmetov uporabnik izbere predmet in izbere “Prikaz QR kode”. QR koda je na voljo 15 minut pred začetkom predavanja do 15 minut po končanem predavanju.
Preverjanje prisotnosti pri predmetih: Na predavanjih ali na srečanjih preko spleta predavatelji študentom prikažejo QR kodo. QR koda se vsakih nekaj sekund spremeni in jo je mogoče prebrati s pametnim telefonom. Predavatelji v realnem času vidijo, koliko študentov se je pravkar prijavilo.
Dvojno preverjanje prisotnosti:
Na predavanjih ali na srečanjih preko spleta predavatelji študentom prikažejo QR kodo na začetku kot tudi na koncu termina. Ob pritisku gumba “Prikaz QR kode” v prvi polovici termina se uporabniku prikaže “QR koda za prijavo”. V drugi polovici termina se tako avtomatsko prikaže “QR koda za odjavo”. Uporabnik lahko med njima tudi ročno menjava v meniju zgoraj desno.
Kasnejše prijave in prošnje za priznavanje prisotnosti: Če študent zamudi na predavanje ali ne more prebrati QR kode, ga lahko predavatelji ročno prijavijo. Preko spletnega vmesnika lahko študenti vložijo tudi prošnje za priznavanje prisotnosti in prilagajo dokazila. Te prošnje lahko neposredno obdelajo predavatelji. Oproščene ure se takoj odražajo v prisotnosti študentov.
3. Podpora uporabnikom:
Studo skrbi za celotno podporo (prva raven, druga raven, tretja raven). To pomeni, da namenska ekipa za podporo in razvoj osebno odgovarja na zahteve uporabnikov v najkrajšem možnem času. Naša mediana časa prvega odziva je 55 minut. Ne glede na to, ali gre za vprašanje o funkcijah ali možnem problemu, takoj ukrepamo in rešujemo vsak problem, ki se pojavi za študente ali zaposlene.
Z našim hitrim in učinkovitim sistemom podpore Studo zmanjšuje obremenitev univerzitetne IT službe. Vendar, če zahteva študenta preseže naše področje - na primer, če sprašujejo o svojem študiju ali v primeru težav v študijskem informacijskem sistemu - jih prosimo, da zahtevo posredujejo ekipi za podporo univerze.
5. Povratne informacije in podpora
Ko vas študentje kontaktirajo v zvezi s Flow aplikacijo, vas prosimo, da jih naslovite na zavihek Povratne informacije in podpora v spletnem vmesniku.
Klepet lahko najdete v spodnjem levem kotu spletne aplikacije. Tukaj obravnavamo prošnje prvega, drugega in tretjega nivoja v najhitrejšem možnem času.