Projekt kot način poučevanja vključuje tudi sodobno tehnologijo, ki že predstavlja velik del vsakodnevnega življenja študentov, s tem pa jim obenem tudi približa študijsko delo.
Ker se tudi sami zavedamo, da študenti večino informacij poiščejo na internetu, smo želeli svoje metode poučevanja prilagoditi vse bolj digitalnemu svetu, to pa bo študentom tudi pomagalo pri pripravi na vstop v realno življenje. Cilj vključevanja standardov digitalne pismenosti v učni program je bil ustvariti učno okolje z uporabo enake tehnologije, kot jo študenti že uporabljajo izven šole.
Pomembno je bilo, da se pri študiju oddaljimo od tradicionalnih učbenikov, zato smo kot učno orodje izbrali iPad, ki daje študentom dostop do sveta takšnega kot je. Tudi profesorji se lahko prek iPada bolje prilagodijo specifičnim potrebam in sposobnostim svojih študentov, ki pri študijskem delu za dokazovanje pridobljenega znanja več niso omejeni samo na pisanje esejev in označevanje pravilnih odgovorov.