Na Alma Mater smo zaključili kar dva projekta, v katera so bili vključeni študentje različnih študijskih stopenj in smeri. Glavni cilj je bil spodbujanje prožnih oblik učenja za izboljšanje kompetenc, potrebnih za ustvarjanje delovnih mest in omogočanje lažjega prehoda iz izobraževanja v zaposlitev.
Študenti so s sodelovanjem pridobili kompetence kot so timsko delo, načrtovanje in organizacija, iniciativnost, prilagajanje in fleksibilnost, vodenje in komuniciranje. Izvedena projekta sta prispevala h krepitvi sodelovanja in povezovanja visokošolskega sistema z okoljem (gospodarstvo ter negospodarstvo in neprofitni sektor v lokalnem in regionalnem okolju) in bila osredotočena na snovanje in izvedbo aktivnosti, namenjenih razvijanju in izboljševanju veščin, s poudarkom na tistih veščinah, ki jim bodo omogočile lažji vstop na trg dela, torej usvajanje veščin in kompetenc za delo in življenje.
V okviru projekta Družbeno odgovorni projekti kot temelj za doprinos k medgeneracijsko digitalno povezani družbi (Sklop A) so študenti spoznali pomen in doprinost tovrstnih družbeno odgovornih projektov h gospodarstvu in spoznali pomen medgeneracijskega povezovanja ter pridobili znanja iz organiziranja družbeno odgovornih projektov.
V projektne aktivnosti digitalnega opismenjevanje starejših za digitalno povezano družbo so bili vključeni študenti pod mentorstvom pedagoškega mentorja in delovnih mentorjev iz gospodarstva, in sicer iz CSO Ormož - Center za starejše občane. Pridobili so mehke kompetence na različnih področjih ter spoznali kaj pridobivanje teh izkušenj v času študija pomeni za delodajalce in bodoče delojemalce.
Projekt Transformacije pojma resnice v digitalnem svetu (Sklop B) pa je preko interdisciplinarnega pristopa študentom ponudil dragocen vpogled v ozadje sodobnih tehnoloških sredstev in orodij in razumevanje o kompleksnemu odnosu, ki ga sodobna družba goji do razumevanja resnice in resničnosti.
V sklepni fazi končne refleksije so ta dva aspekta spojili in tako bolje razumeli sodoben odnos do interneta, internetnega značaja resnic in dinamiko sodobne komunikacije, ki večini uporabnikom ostaja skrita. Študenti so po zaslugi malce drugačnega pristopa k učenju in pridobljenih znanj, ki se umeščajo onkraj dometa tradicionalnih študijskih smeri in pokrivajo manjko šolskih sistemov, precej bolje opremljeni za karierno pot v raznolikih inštitucijah – naj si to želimo ali ne, danes vse poteka na spletu, vsi kadri pa bi potrebovali boljše razumevanje tega vseobsegajočega medija. Zlasti dejstev, kaj vse to pomeni za nas kot bitja, ki želimo živeti v resnici.
V projektne aktivnosti so bili vključeni študenti pod mentorstvom pedagoških mentorjev in delovnega mentorja iz negospodarstva, in sicer iz Slovenskega filozofskega društva.