Alma Mater Europaea - Akademija za ples, je ponovno predstavila letno produkcijo študentk prvega in drugega letnika smeri sodobni ples z naslovnim citatom Pine Bausch: "Plešite, plešite, drugače smo izgubljeni!". "Dekleta so pokazala neverjeten napredek od lanskega leta. To je dobra popotnica in vabilo, da je študij na Akademiji za ples kakovosten ter da kolegice pedagoginje vzgajajo odlične študentke sodobnega plesa," je po predstavi povedal doc. dr. Svebor Sečak, dekan Akademije za ples.
Predstava je vsebovala preplet različnih tehnik in postopkov, s katerimi so se študentke celo študijsko leto srečevale in jih skupaj z mentoricami in mentorji nadgrajevale tako v samostojne dele kot tudi v skupinsko zaokrožene celote in plesne sekvence.
Gibalni material predstave in tehnična pripravljenost se je artikulirala pri predmetih sodobne plesne tehnike, balet, improvizacija, kompozicija in ustvarjalno raziskovalni proces, muzikal, medkulturne plesne prakse ter igra, ki so jih vodili: Urša Rupnik, Maša Kagao Knez, Tamas, Tuza, Joan van der Mast, Maayan Danoch, Vita Osojnik, Leja Jurišić, Kaja Lorenci, Gregor Luštek, Matjaž Farič, Jana Menger, Maja Delak, Rosana Hribar, Matevž Česen, Brina Vogelnik, Ana Pandur Predin, Branko Potočan in Branko Završan.
V zanimivi fuziji različnih žanrov so gledalci lahko spremljali razvoj in nadgradnjo lanskoletne produkcije in znanja študentk, odkrivali nove plesne talente ter zanimive koreografske in metodološke pristope, ki jih ponuja program Akademije za ples. Lanskoletna zaključna produkcija študentk prvega letnika Akademije za ples je v obliki predstave z naslovom Plesti sanje, sanjati ples navdušila tako kritike kot občinstvo. Študentke so namreč bile razglašene za najboljšo skupino leta po izboru občinstva Parade plesa in presenečenje leta med plesnimi vrhunci 2017 po izboru igralca, režiserja, pisca, urednika, plesnega in likovnega kritika Nika Goršiča. Solistična odlomka iz predstave sta študentkama Manci Vukelić in Katji Kolarič prinesla dve srebrni priznanji na državnem plesnem tekmovanju Opus 2017. Študentke so s predstavo gostovale na številnih festivalih po Sloveniji med drugim tudi na največjem slovenskem gledališkem festivalu Borštnikovo srečanje 2017.
Skozi sodobna raziskovanja gibalnih, teoretičnih in estetskih prvin umetniškega ustvarjanja, se razpira poetika telesa prav vsake posamezne študentke, ki s svojim osebnim, iskrenim pristopom in izrazom prispeva k celoviti koreografski partituri in k ponovnem premisleku o tem kaj je sodobni ples danes.