Strateški komunikacijski management
Doktorski študij v programu Strateški komunikacijski management je interdisciplinarni študij, ki je usmerjen k novim strateškim managerskim vrednotam (osebne, medkulturne, gospodarske, politične, kulturne, umetnostne, verske, zdravstvene, znanstvene, globalne, regionalne, nacionalne in lokalne) in novim predmetnim študijskim disciplinam.
Zakaj izbrati študij strateškega komunikacijskega managementa?
Študijski program slušateljem podaja temeljna teoretična, metodološka znanja, spretnosti in kompetence s področja strateškega managementa. Študenti s študijem prejmejo specializirana in interdisciplinarna komunikacijska znanja, potrebna za upravljanje in vodenje na vseh stopnjah managerskega procesa.
Govorilne in informativne ure v zvezi z doktorskim študijem v programu Strateški komunikacijski management potekajo pri v.d. predstojniku doc. dr. Božidaru Veljkoviću v terminih objavljenih seminarjev oz. po dogovoru.
Prosimo za predhodno najavo po e pošti: bozidar.veljkovic@almamater.si
Predmetniki
1. semester | |||
zap. št. | Učna enota | Nosilec | ECTS |
1 | Komunikacijski management | doc. dr. Daria Mustić in gostujoči profesorji | 12 |
2 | Kvantitativne in kvalitativne raziskovalne metode v komunikacijskem managementu | prof. dr. Ivan Balabanić, doc. dr. Slobodan Hadžić | 12 |
3 | Metodologija izdelave znanstvenega dela | red. prof. dr. Jurij Toplak | 6 |
Skupaj | 30 | ||
2. semester | |||
zap. št. | Enota | Nosilec | ECTS |
4 | Komunikologija (Humanistični in družboslovni pristopi v človeški komunikaciji) | doc. dr. Božidar Veljković | 8 |
5 | Informacijske, komunikacijske in multimedijske tehnologije | izr. prof. dr. Krunoslav Antoliš | 8 |
6.1 | Individualno raziskovalno projektno delo na področju strateškega komunikacijskega managementa – praktikum I | Predstojnik doktorskega študija in gostujoči profesorji | 8 |
6.2 - 6.4 | Izbirni projektni seminar | Gostujoči profesorji | 6 |
Skupaj | 30 |
Izbirni projektni seminarji 2. semestra | |||
zap. št. | Učna enota | Nosilec | ECTS |
6.2 | Internet in socialno omrežje v komunikacijskem managementu | doc. dr. Slobodan Hadžić, izr. prof. dr. Krunoslav Antoliš | 6 |
6.3 | Politologija komunikacijskega managementa (politično komuniciranje) | doc. dr. Božidar Veljković in gostujoči profesorji | 6 |
6.4 | Persuazivna komunikologija | red. prof. dr. Ljubica Bakić – Tomić, doc. dr. Daria Mustić | 6 |
3. semester | |||
zap. št. | Učna enota | Nosilec | ECTS |
7 | Management vodenja in upravljanja projektov | red. prof. dr. Mladen Radujković | 10 |
8 | Medijska komunikologija in odnosi z javnostmi | doc. dr. Daria Mustić | 10 |
9 | Individualno raziskovalno projektno delo na področju komunikacijskega managementa – PRAKTIKUM II (Case Study) | doc. dr. Daria Mustić, predavatelji in gostujoči profesorji | 10 |
Skupaj | 30 | ||
4. semester | |||
zap. št. | Enota | Nosilec | ECTS |
10 | Korporativni in krizni komunikacijski management | izr. prof. dr. Zdravko Sorđan, doc. dr. Slobodan Hadžić, red. prof. dr. Minka Zlateva | 12 |
11 | Javnost | doc. dr. Slobodan Hadžić |
6 |
12.1-12.6 | Izbirni projektni seminar I | Gostujoči profesorji | 6 |
12.1-12.6 | Izbirni projektni seminar II | Gostujoči profesorji | 6 |
Skupaj | 30 |
Izbirni projektni seminarji 4. semestra | |||
zap. št. | Učna enota | Nosilec | ECTS |
12.1 | Mednarodni odnosi | red. prof. dr. Cirila Toplak | 6 |
12.2 | Management in razvoj človeških virov | doc. dr. Dinko Bilić, red. prof. dr. Kristina Crnjak | 6 |
12.3 | Inovativno korporativno komuniciranje | red. prof. dr. Ljubica Bakić – Tomić | 6 |
12.4 | Informacijske in komunikacijske tehnologije v komunikacijskem managementu | red. prof. dr. Brano Markić, izr. prof. dr. Krunoslav Antoliš | 6 |
12.5 | Komunikacijsko pravo, svetovanje, lobiranje in etika komunikacijskega managementa | red. prof. dr. Šime Ivanjko, red. prof. dr. Ludvik Toplak | 6 |
12.6 | Komunikacijski marketing in oglaševanje | red. prof. dr. Daria Kupnić Guščić, doc. dr. Slobodan Hadžić | 6 |
5. semester | |||
zap. št. | Učna enota | Nosilec | ECTS |
13 | Metodologija priprave doktorske disertacije | doc. dr. Ivan Balabanić, doc. dr. Slobodan Hadžić |
16 |
14 |
Komunikacijska in medijska industrija | izr. prof. dr. Zdravko Soržan, doc. dr. Slobodan Hadžić | 6 |
15.1-15.2 | Izbirni projektni seminar | Gostujoči profesorji | 8 |
Skupaj | 30 |
Izbirni projektni seminarji 5. semestra | |||
zap. št. | Učna enota | Nosilec | ECTS |
15.1 | Management in vodenje (Leadership) | doc. dr. Dinko Bilić | 8 |
15.2 | Grafično oblikovanje medijskih kampanj | doc. dr. Daria Mustić, red. prof. dr. Vinko Žiljak, red. prof. dr. Jana Žiljak | 8 |
6. semester | |||
zap. št. | Učna enota | Nosilec | ECTS |
13 | Priprava doktorske disertacije | Mentorji in predstojnik | 24 |
14 |
Individualno raziskovalno projektno delo na področju komunikacijskega managementa (Case Study) | izr. prof. dr. Ivan Balabanić in mentorji | 6 |
Skupaj | 30 |
Predavatelji
Sodeluje pri študijskih programih:
Magistrski študij: Strateški komunikacijski management
CV:
Bibliografija: Preberi več
Izobraževanje:
1975.-1980. Diplomiral na Fakulteti za politične vede Univerze v Zagrebu
2011. Doktorat na Univerzi v Zadru, na podiplomskem univerzitetnem študiju Kultura in turizem, smer Novinarstvo in odnosi z javnostmi, na znanstvenem področju informacijskih ved, veja komuniciranja. Tema doktorata je bila "Vpliv vizualnih oblik na opazovanje časopisnih medijskih vsebin "
Predavanje:
2007.-2011. Naslov asistent Oddelka za komunikologijo Grafične fakultete, Univerza v Zagrebu, vodja oddelka - prof.dr.sc. Mario Plenkovič
- Imenovan za višjega predavatelja
- Imenovan za docenta
Nekatera znanstvena dela:
Plenkovič, Mario; Hadžič, Slobodan; Kučiš, Mladen
MEDIJSKA ZASTUPLJENOST POLITIČKIH OPCIJA I GRADANSKO IZBORNO PONAŠANJE (Case Study: Hrvatski parlamentarni izbori 2003.godine) // Mediji, kultura i odnosi s javnostima, Vol. 11, No. 1,
- (Izvorni znanstveni članak)
Maletič, Franjo; Hadžič, Slobodan
Implikacije utvrdivanje javne vrijednosti u javnom medijskom servisu s osvrtom na Hrvatsku radioteleviziju. // Medijska kultura, 16 (2018), 2018; 27-56 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Šilič, Artur; Hadžič, Slobodan
Novi analitički modeli za utvrdivanje standarda razumljivosti medijskog teksta u medijima masovnog komuniciranja. // In media res, 7 (2018), 12; 1947-1967 (medunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Žlof, Ksenija; Herljevič Zlatko; Hadžič, Slobodan
PREDODŽBE NOVINARA O VAŽNOSTI DRUŠTVENIH MREŽA U PROIZVODNJI MEDIJSKIH SADRŽAJA. // Media, Culture and Public Relations, 5 (2014), 1; 17-29 (recenziran, članak, znanstveni)
Plenkovič, Mario; Guščič, Kupinič, Darja; Hadžič, Slobodan
MEDIJSKA ŠTUDIJA KORELACIJSKE POVEZANOSTI DOSEGA »SVIDANJA" I »VIZUALNIH ELEMENATA FORME“ U PERCEPCIJI KOMUNIKACIJSKIH SADRŽAJA NA FACEBOOK. // Informatologia, 47 (2014), 4; 243-256 (medunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Žlof, Ksenija; Maletič, Franjo; Hadžič, Slobodan
VJERODOSTOJNOST MEDIJSKOG IZVJEŠTAVANJA O REFERENDUMU O BRAKU (NA PRIMJERU VEČERNJEG LISTA, JUTARNJEG LISTA, NOVOG LISTA, SLOBODNE DALMACIJE, GLASA KONCILA, GLOBUSA, HRVATSKOG SLOVA, 7 DNEVNO I GLASA PODRAVINE. // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 13 (2014), 26; 183-195 (medunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Plenkovič, Mario; Kupinič Guščič, Darja; Hadžič, Slobodan; Kučiš, Mladen
UTJECAJ MULTIKAUZALNE POJAVNOSTI NOVIH MEDIJA I DRUŠTVENIH MREŽA NA EMPIRIJSKU EVALUACIJU MEDIJSKE KOMUNIKACIJE. // Media, culture and public relations, 4 (2013), 2; 127-150 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Perinič, Jadran; Žlof, Ksenija; Hadžič, Slobodan
Vjerodostojnost tiskanih medija u slučaju „svinjska gripa“. // Medijske studije, 2 (2011), 3-4; 128141 (recenziran, članak, znanstveni)
Plenkovič, Mario; Hadžič Slobodan; Mustič, Daria
Znanstveni doprinos Bože Težaka u razvoju medijskog obrazovanja. // Informatologia. Separat speciale, 11 (2007), 70-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Hadžič, S.; Popovič, G.; Švrljuga, V.
Delegatski sistem i zajedničke potrebe. // Naše teme, 2 (1982), 1-2; 164-179 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Prednosti študija
Individualen pristop
Pri študiju sodelujejo priznani strokovnjaki iz prakse, ki na študente prenašajo svoje izkušnje ob konkretnih primerih. Študij poteka v majhnih skupinah, kjer je pretok znanja od predavatelja do študenta neposreden.
Vsa predavanja Alma Mater Europaea – ECM so e-podprta, saj jih snemamo. Spremljate jih lahko v živo, posnetek pa si lahko doma tudi večkrat ponovno zavrtite.
Štipendije in partnerstva
Zaposljivost
Doktorji znanosti z znanstvenega področja komunikologije se lahko zaposlijo kot vodilni strokovnjaki na naslednjih področjih:
- odnosi z javnostmi, lastniki PR agencij
- vodenje medijskih, gospodarskih in političnih kampanj,
- upravljanje kriznega komuniciranja,
- korporativno komuniciranje,
- tiskovna predstavništva korporacij in političnih skupin,
- komunikološko raziskovanje,
- komunikologija, delo na inštitutih in visokošolskih zavodih (komunikološki raziskovalci),
- strateško-komunikacijsko svetovanje,
- komunikacijske analize konkurence (benchmarking in SWOT analiza),
- strateško komuniciranje v turizmu ipd.