Doc. dr. Polonca Pangrčič je v okviru projekta Oblikovanje za povečano kompetentnost skozi aktivno participacijo v visokem šolstvu izvedla zelo zanimivo pedagoško-didaktično usposabljanje za pedagoški kader.
»Poudarek je bil na pedagoško-didaktičnem pristopu v spletnem okolju ter na uporabi aplikacij in orodij za lažje poučevanje na daljavo. Udeležncem smo želeli razširiti in poglobiti razumevanje procesov učenja in intelektualnega ter profesionalnega razvoja študentov v online in hibridnem (blended) visokošolskem izobraževanju. Hkrati pa tudi razviti oz. izboljšati online poučevalne veščine, izboljšati zmožnost oblikovanja online poučevalnih strategij in učnih aktivnosti po načelih aktivnega učenja ter razviti razmišljujoč in kritičen odnos do svojega online (hibridnega ali blended) poučevanja ter zavest o potrebi po profesionalnem razvoju kot učitelji,« je o ciljih usposabljanja povedala dr. Pangrčičeva.
Program je vseboval tudi samostojno delo udeležencev in pripravo učnih aktivnosti v spletnih orodjih in aplikacijah, uporabo umetne inteligence pri poučevanju, virtualne in obogatene resničnosti, kar se je smiselno dopolnjevalo s teoretičnim didaktičnim delom.