Zdravstvene vede
V sklopu magistrskega študijskega program poteka študij na 5 različnih smereh:
- smer Fizioterapija,
- smer Integrativne zdravstvene vede,
- smer Javno zdravje,
- smer Zdravstvena nega,
- NOVO - smer Avtizem.
Magistrski študijski program Zdravstvene vede pripravlja sedanje in bodoče zdravstvene delavce za napredno delo na področju zdravstva. Omogočamo študij raznovrstnih disciplin ter razvijanje in izboljševanja raziskovalnih, evalvacijskih in načrtovalnih sposobnosti. Izzivi, s katerimi se srečujejo zdravstveni sistemi po vsem svetu, nudijo zdravstvenim vedam širok spekter možnosti za izboljšanje pristopa k zdravstvenim vedam. Pod strokovnim vodstvom in mentorstvom predavateljev in strokovnjakov iz prakse bodo študenti razvili zavidanja vredne raziskovalne sposobnosti, pridobili novo znanje in izviren pristop k reševanju problemov.
Zakaj izbrati študij zdravstvenih ved?
Magistrski študijski program Zdravstvene vede je zasnovan inovativno, s skupnimi obveznimi predmeti v prvem in izbirnimi predmeti s posamezne smeri v prvem in drugem letniku študija. V drugem letniku podiplomskega študijskega programa se študenti usmerijo v eno od petih smeri, in sicer Javno zdravje, Zdravstveno nego, Fizioterapijo, Integrativne zdravstvene vede ali Avtizem.
S pridobljenimi znanji in veščinami v okviru programa bodo diplomanti skrbeli za dvig kakovosti izobraževanja na področju zdravstvenih ved, saj bodo bolj usposobljeni za delo z zdravimi in bolnimi posamezniki na vseh treh nivojih zdravstvenega varstva (primarnem, sekundarnem in terciarnem) ter z vsemi starostnimi skupinami ljudi od rojstva do smrti. Pridobili si bodo kompetence, povezane z znanjem in razumevanjem javnega zdravja, zdravstvene nege, fizioterapije in komplementarnih zdravstvenih ved, komunikacijske veščine. Imeli bodo zmožnost interdisciplinarnega povezovanja vsebin, sposobnost smiselne implementacije pridobljenega znanja v prakso, razvoj kritične in samokritične presoje, načrtovanja in odločanja pri delu v zdravstvu, usposobljenost za sodelovanje v različnih strokovnih timih, organizacijo in spodbujanje uspešnega učenja, razvijanje tolerantnosti in fleksibilnosti na področju zdravstvenih ved, proaktivnost in avtonomnost v strokovnem delu.
- Pogoji za vpis in merila za izbiro ob omejitvi vpisa
- Splošne in predmetno-specifične kompetence in učni izidi programa
- Merila za priznavanje znanja in spretnosti, pridobljenih pred vpisom v program
- Pogoji za napredovanje po programu
- Priznavanje znanj in prehodi med programi
Predmetniki
PREDMETNIK - 1. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj na letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
1. in 2. semester | ||
1
|
Raziskovanje, raziskovalne metode in statistika
|
10
|
2 | Javno zdravje
|
5
|
3 | Kakovost in varnost v zdravstvu
|
5
|
4 | Preventivne metode v zdravstvu | 10 |
5 | Izbirni predmet 1 | 5 |
Skupaj | 35 | |
Smer - Fizioterapija (obvezni predmeti izbrane smeri) | ||
6 | Z dokazi podprta fizioterapevtska praksa*
|
10 |
7 | Praktični pristopi fizioterapije v športu*
|
5 |
8 | Klinično sklepanje v manualni terapiji I*
|
10
|
Skupaj | 25 |
PREDMETNIK - 2. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj za letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
3. in 4. semester | ||
9
|
Pisanje znanstvenih del in kvalitativne metode raziskovanja v zdravstvu
|
10
|
10
|
Izbirni predmet 2
|
5
|
11 | Izbirni predmet 3 | 5 |
12 | Izbirni predmet 4 | 5 |
13 | Magistrsko delo | 25 |
Skupaj | 50 | |
Smer - Fizioterapija (obvezna predmeta izbrane smeri) | ||
14
|
Klinično sklepanje v manualni terapiji II*
|
5
|
15
|
Miofascialne tehnike*
|
5 |
Skupaj | 10 |
IZBIRNI PREDMETI ZA VSE SMERI
IZBIRNI PREDMETI | ECTS | |
---|---|---|
1
|
Rehabilitacija
|
5
|
2
|
Manualna medicina in manualna terapija
|
5
|
3
|
Večdisciplinarni pristop pri obravnavi športnika po rehabilitaciji športnih poškodb* | 5
|
4
|
Promocija zdravja v fizioterapiji* | 5
|
5
|
Z dokazi podprta fizioterapija v ginekologiji in porodništvu* | 5
|
6
|
Z dokazi podprta praksa v nevrofizioterapiji* | 5
|
7
|
Aplikativna senzorna integracija pri otrocih in odraslih | 5
|
8
|
Z dokazi podprta konzervativna terapija kroničnega limfedema | 5
|
9
|
Stres v zdravstvu in supervizija | 5
|
10
|
Sodobni pristopi na področju gerontološke zdravstvene nege | 5
|
11
|
Karierni razvoj zaposleni in coaching | 5
|
12
|
Management sistemov in procesov v zdravstvu | 5
|
13
|
Komplementarne oblike v zdravstvu | 5
|
14
|
Akupunktura in tradicionalna kitajska medicina | 5
|
15
|
Informacijsko – kvantna tehnologija v medicini | 5
|
16
|
Body-mind medicina | 5
|
17
|
Rehabilitacija | 5
|
18
|
Manualna medicina in manualna terapija | 5
|
19
|
Vzgoja za zdrav življenjski slog | 5
|
20
|
Sodobne teorije obravnave pacienta z vidika zdravstvene nege | 5
|
21
|
Epidemiologija v javnem zdravju | 5
|
22
|
Znanstveni pristop v integrativnih zdravstvenih vedah | 5
|
23
|
Oblike integrativne in komplementarne medicine | 5
|
24
|
Izbrana poglavja iz funkcionalne anatomije človeka | 5
|
25
|
Integrativna onkologija | 5
|
26
|
Izbirne veščine integrativnih ZV – biorezonantna, kvantna medicina in BDORT | 5
|
27
|
Izbirne veščine integrativnih ZV - homeopatija | 5
|
28
|
Izbirne veščine integrativnih ZV – wellnes, spa in zdravilišče | 5
|
29 | Izbirne veščine integrativnih ZV – Body and mind | 5 |
30 | Izbirne veščine integrativnih ZV – fitoterapija | 5 |
31 | Uporaba konoplje in kanabidoidov v zdravstvene namene | 5 |
32 | Značilnosti avtizma in diagnostika | 5 |
33 | Terapevtski pristopi I | 5 |
34 | Socialno vključevanje oseb z avtizmom | 5 |
35 | Terapevtski pristopi II | 5 |
36 | Duševno zdravje oseb z avtizmom | 5 |
37 | Temeljni principi preventive, diagnoze in obravnave 1 | 5 |
38 | Temeljni principi preventive, diagnoze in obravnave 2 | 5 |
39 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 1 | 5 |
40 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 1 | 5 |
41 | Aromaterapija in kožne motnje | 5 |
42 | Upravljanje s tkivi in kanali | 5 |
43 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 2 | 5 |
44 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 3 | 5 |
45 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 2 | 5 |
* Novi posodobljeni predmeti na programu
PREDMETNIK - 1. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj na letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
1. semester | ||
1
|
Raziskovanje, raziskovalne metode in statistika
|
10
|
2
|
Javno zdravje
|
5 |
3
|
Kakovost in varnost v zdravstvu
|
5
|
4
|
Preventivne metode v zdravstvu
|
10 |
Skupaj | 30 | |
2. semester | ||
5
|
Temeljni ajurvedski principi preventive, diagnoze in obravnave 1
|
5
|
6
|
Temeljni ajurvedski principi preventive, diagnoze in obravnave 2
|
5 |
7
|
Protokoli ajurvede za zdravljenje pogostih motenj 1
|
5 |
8
|
Obvezni predmet izbrane smeri 1
|
5
|
9 | Obvezni predmet izbrane smeri 2 | 5 |
10 | Obvezni predmet izbrane smeri 3 | 5 |
Skupaj | 30 |
PREDMETNIK - 2. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj za letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
3. semester | ||
11 | Pisanje znanstvenih del in kvalitativne metode raziskovanja v zdravstvu
|
10
|
12
|
Izbirni predmet 1
|
10 |
13
|
Izbirni predmet 2
|
10 |
Skupaj | 30 | |
4. semester | ||
14
|
Izbirni predmet 3
|
5
|
15
|
Magistrsko delo
|
25
|
Skupaj | 30 |
SMERNI PREDMETI
SMER Integrativne zdravstvene vede – obvezen predmet | ECTS | |
---|---|---|
1 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 1 | 5 |
2 | Aromaterapija in kožne motnje | 5 |
3 | Upravljanje s tkivi in kanali v ajurvedi | 5 |
4 | Oblike integrativne in komplementarne medicine
|
5
|
5 | Znanstveni pristop v integrativnih zdravstvenih vedah
|
5
|
6 | Izbirni predmet: Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 2
|
10 |
7 | Izbirni predmet: Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 3 | 10 |
8 | Izbirni predmet: Zeliščna terapija (fitoterapija) 2 | 5 |
9 | Izbirni predmet: izbirne veščine ZV - akupunktura | 5 |
IZBIRNI PREDMETI ZA VSE SMERI
IZBIRNI PREDMETI | ECTS | |
---|---|---|
1 | Rehabilitacija | 5 |
2 | Manualna medicina in manualna terapija | 5 |
3 | Večdisciplinarni pristop pri obravnavi športnika po rehabilitaciji športnih poškodb* | 5 |
4 | Promocija zdravja v fizioterapiji* | 5 |
5 | Z dokazi podprta fizioterapija v ginekologiji in porodništvu* | 5 |
6 | Z dokazi podprta praksa v nevrofizioterapiji* | 5 |
7 | Aplikativna senzorna integracija pri otrocih in odraslih | 5 |
8 | Z dokazi podprta konzervativna terapija kroničnega limfedema | 5 |
9 | Stres v zdravstvu in supervizija | 5 |
10 | Sodobni pristopi na področju gerontološke zdravstvene nege | 5 |
11 | Karierni razvoj zaposleni in coaching | 5 |
12 | Management sistemov in procesov v zdravstvu | 5 |
13 | Komplementarne oblike v zdravstvu | 5 |
14 | Akupunktura in tradicionalna kitajska medicina | 5 |
15 | Informacijsko – kvantna tehnologija v medicini | 5 |
16 | Body-mind medicina | 5 |
17 | Rehabilitacija | 5 |
18 | Manualna medicina in manualna terapija | 5 |
19 | Vzgoja za zdrav življenjski slog | 5 |
20 | Sodobne teorije obravnave pacienta z vidika zdravstvene nege | 5 |
21 | Epidemiologija v javnem zdravju | 5 |
22 | Znanstveni pristop v integrativnih zdravstvenih vedah | 5 |
23 | Oblike integrativne in komplementarne medicine | 5 |
24 | Izbrana poglavja iz funkcionalne anatomije človeka | 5 |
25 | Integrativna onkologija | 5 |
26 | Izbirne veščine integrativnih ZV – biorezonantna, kvantna medicina in BDORT | 5 |
27 | Izbirne veščine integrativnih ZV - homeopatija | 5 |
28 | Izbirne veščine integrativnih ZV – wellnes, spa in zdravilišče | 5 |
29 | Izbirne veščine integrativnih ZV – Body and mind | 5 |
30 | Izbirne veščine integrativnih ZV – fitoterapija | 5 |
31 | Uporaba konoplje in kanabidoidov v zdravstvene namene | 5 |
32 | Značilnosti avtizma in diagnostika | 5 |
33 | Terapevtski pristopi I | 5 |
34 | Socialno vključevanje oseb z avtizmom | 5 |
35 | Terapevtski pristopi II | 5 |
36 | Duševno zdravje oseb z avtizmom | 5 |
37 | Temeljni ajurvedski principi preventive, diagnoze in obravnave 1 | 5 |
38 | Temeljni ajurvedski principi preventive, diagnoze in obravnave 2 | 5 |
39 | Protokoli ajurvede za zdravljenje pogostih motenj 1 | 5 |
40 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 1 | 5 |
41 | Aromaterapija in kožne motnje | 5 |
42 | Upravljanje s tkivi in kanali v ajurvedi | 5 |
43 | Protokoli ajurvede za zdravljenje pogostih motenj 2 | 10 |
44 | Protokoli ajurvede za zdravljenje pogostih motenj 3 | 10 |
45 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 2 | 5 |
* Novi posodobljeni predmeti na programu
PREDMETNIK - 1. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj na letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
1. semester | ||
1
|
Raziskovanje, raziskovalne metode in statistika
|
10
|
2
|
Etični pristopi in komunikacijske veščine v zdravstvu
|
10
|
3
|
Javno zdravje
|
5
|
4
|
Kakovost in varnost v zdravstvu
|
5
|
Skupaj | 30 | |
2. semester | ||
5
|
Zdravstvena zakonodaja s poudarkom na pravicah pacientov
|
5
|
6
|
Preventivne metode v zdravstvu
|
10
|
7
|
Duševno zdravje
|
10
|
8
|
Zdravstvena demografija
|
5
|
Skupaj | 30 |
PREDMETNIK - 2. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj za letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
3. semester | ||
9
|
Pisanje znanstvenih del in kvalitativne metode raziskovanja v zdravstvu
|
10
|
10
|
Obvezni predmet izbrane smeri 1
|
5
|
11
|
Obvezni predmet izbrane smeri 2
|
5
|
12
|
Izbirni predmet 1
|
5
|
13
|
Izbirni predmet 2
|
5
|
Skupaj | 30 | |
4. semester | ||
14
|
Izbirni predmet 3
|
5
|
15
|
Magistrsko delo
|
25
|
Skupaj | 30 |
SMERNI PREDMETI
SMER Javno zdravje- obvezna predmeta | ECTS | |
---|---|---|
1
|
Vzgoja za zdrav življenjski slog
|
5
|
2
|
Epidemiologija v javnem zdravju
|
5
|
IZBIRNI PREDMETI ZA VSE SMERI
IZBIRNI PREDMETI | ECTS | |
---|---|---|
1 | Rehabilitacija | 5 |
2 | Manualna medicina in manualna terapija | 5 |
3 | Večdisciplinarni pristop pri obravnavi športnika po rehabilitaciji športnih poškodb* | 5 |
4 | Promocija zdravja v fizioterapiji* | 5 |
5 | Z dokazi podprta fizioterapija v ginekologiji in porodništvu* | 5 |
6 | Z dokazi podprta praksa v nevrofizioterapiji* | 5 |
7 | Aplikativna senzorna integracija pri otrocih in odraslih | 5 |
8 | Z dokazi podprta konzervativna terapija kroničnega limfedema | 5 |
9 | Stres v zdravstvu in supervizija | 5 |
10 | Sodobni pristopi na področju gerontološke zdravstvene nege | 5 |
11 | Karierni razvoj zaposleni in coaching | 5 |
12 | Management sistemov in procesov v zdravstvu | 5 |
13 | Komplementarne oblike v zdravstvu | 5 |
14 | Akupunktura in tradicionalna kitajska medicina | 5 |
15 | Informacijsko – kvantna tehnologija v medicini | 5 |
16 | Body-mind medicina | 5 |
17 | Rehabilitacija | 5 |
18 | Manualna medicina in manualna terapija | 5 |
19 | Vzgoja za zdrav življenjski slog | 5 |
20 | Sodobne teorije obravnave pacienta z vidika zdravstvene nege | 5 |
21 | Epidemiologija v javnem zdravju | 5 |
22 | Znanstveni pristop v integrativnih zdravstvenih vedah | 5 |
23 | Oblike integrativne in komplementarne medicine | 5 |
24 | Izbrana poglavja iz funkcionalne anatomije človeka | 5 |
25 | Integrativna onkologija | 5 |
26 | Izbirne veščine integrativnih ZV – biorezonantna, kvantna medicina in BDORT | 5 |
27 | Izbirne veščine integrativnih ZV - homeopatija | 5 |
28 | Izbirne veščine integrativnih ZV – wellnes, spa in zdravilišče | 5 |
29 | Izbirne veščine integrativnih ZV – Body and mind | 5 |
30 | Izbirne veščine integrativnih ZV – fitoterapija | 5 |
31 | Uporaba konoplje in kanabidoidov v zdravstvene namene | 5 |
32 | Značilnosti avtizma in diagnostika | 5 |
33 | Terapevtski pristopi I | 5 |
34 | Socialno vključevanje oseb z avtizmom | 5 |
35 | Terapevtski pristopi II | 5 |
36 | Duševno zdravje oseb z avtizmom | 5 |
37 | Temeljni principi preventive, diagnoze in obravnave 1 | 5 |
38 | Temeljni principi preventive, diagnoze in obravnave 2 | 5 |
39 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 1 | 5 |
40 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 1 | 5 |
41 | Aromaterapija in kožne motnje | 5 |
42 | Upravljanje s tkivi in kanali | 5 |
43 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 2 | 5 |
44 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 3 | 5 |
45 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 2 | 5 |
* Novi posodobljeni predmeti na programu
PREDMETNIK - 1. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj na letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
1. semester | ||
1
|
Raziskovanje, raziskovalne metode in statistika
|
10
|
2
|
Etični pristopi in komunikacijske veščine v zdravstvu
|
10
|
3
|
Javno zdravje
|
5
|
4
|
Kakovost in varnost v zdravstvu
|
5
|
Skupaj | 30 | |
2. semester | ||
5
|
Zdravstvena zakonodaja s poudarkom na pravicah pacientov
|
5
|
6
|
Preventivne metode v zdravstvu
|
10
|
7
|
Duševno zdravje
|
10
|
8
|
Zdravstvena demografija
|
5
|
Skupaj | 30 |
PREDMETNIK - 2. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj za letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
3. semester | ||
9
|
Pisanje znanstvenih del in kvalitativne metode raziskovanja v zdravstvu
|
10
|
10
|
Obvezni predmet izbrane smeri 1
|
5
|
11
|
Obvezni predmet izbrane smeri 2
|
5
|
12
|
Izbirni predmet 1
|
5
|
13
|
Izbirni predmet 2
|
5
|
Skupaj | 30 | |
4. semester | ||
14
|
Izbirni predmet 3
|
5
|
15
|
Magistrsko delo
|
25
|
Skupaj | 30 |
SMERNI PREDMETI
SMER Zdravstvena nega - obvezna predmeta | ECTS | |
---|---|---|
1
|
Vzgoja za zdrav življenjski slog
|
5
|
2
|
Sodobne teorije obravnave pacienta z vidika zdravstvene nege
|
5
|
IZBIRNI PREDMETI ZA VSE SMERI
IZBIRNI PREDMETI | ECTS | |
---|---|---|
1 | Rehabilitacija | 5 |
2 | Manualna medicina in manualna terapija | 5 |
3 | Večdisciplinarni pristop pri obravnavi športnika po rehabilitaciji športnih poškodb* | 5 |
4 | Promocija zdravja v fizioterapiji* | 5 |
5 | Z dokazi podprta fizioterapija v ginekologiji in porodništvu* | 5 |
6 | Z dokazi podprta praksa v nevrofizioterapiji* | 5 |
7 | Aplikativna senzorna integracija pri otrocih in odraslih | 5 |
8 | Z dokazi podprta konzervativna terapija kroničnega limfedema | 5 |
9 | Stres v zdravstvu in supervizija | 5 |
10 | Sodobni pristopi na področju gerontološke zdravstvene nege | 5 |
11 | Karierni razvoj zaposleni in coaching | 5 |
12 | Management sistemov in procesov v zdravstvu | 5 |
13 | Komplementarne oblike v zdravstvu | 5 |
14 | Akupunktura in tradicionalna kitajska medicina | 5 |
15 | Informacijsko – kvantna tehnologija v medicini | 5 |
16 | Body-mind medicina | 5 |
17 | Rehabilitacija | 5 |
18 | Manualna medicina in manualna terapija | 5 |
19 | Vzgoja za zdrav življenjski slog | 5 |
20 | Sodobne teorije obravnave pacienta z vidika zdravstvene nege | 5 |
21 | Epidemiologija v javnem zdravju | 5 |
22 | Znanstveni pristop v integrativnih zdravstvenih vedah | 5 |
23 | Oblike integrativne in komplementarne medicine | 5 |
24 | Izbrana poglavja iz funkcionalne anatomije človeka | 5 |
25 | Integrativna onkologija | 5 |
26 | Izbirne veščine integrativnih ZV – biorezonantna, kvantna medicina in BDORT | 5 |
27 | Izbirne veščine integrativnih ZV - homeopatija | 5 |
28 | Izbirne veščine integrativnih ZV – wellnes, spa in zdravilišče | 5 |
29 | Izbirne veščine integrativnih ZV – Body and mind | 5 |
30 | Izbirne veščine integrativnih ZV – fitoterapija | 5 |
31 | Uporaba konoplje in kanabidoidov v zdravstvene namene | 5 |
32 | Značilnosti avtizma in diagnostika | 5 |
33 | Terapevtski pristopi I | 5 |
34 | Socialno vključevanje oseb z avtizmom | 5 |
35 | Terapevtski pristopi II | 5 |
36 | Duševno zdravje oseb z avtizmom | 5 |
37 | Temeljni principi preventive, diagnoze in obravnave 1 | 5 |
38 | Temeljni principi preventive, diagnoze in obravnave 2 | 5 |
39 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 1 | 5 |
40 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 1 | 5 |
41 | Aromaterapija in kožne motnje | 5 |
42 | Upravljanje s tkivi in kanali | 5 |
43 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 2 | 5 |
44 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 3 | 5 |
45 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 2 | 5 |
* Novi posodobljeni predmeti na programu
PREDMETNIK - 1. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj na letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
1. semester | ||
1
|
Raziskovanje, raziskovalne metode in statistika
|
10
|
2
|
Etični pristopi in komunikacijske veščine v zdravstvu
|
10
|
3
|
Javno zdravje
|
5
|
4
|
Kakovost in varnost v zdravstvu
|
5
|
Skupaj | 30 | |
2. semester | ||
5
|
Zdravstvena zakonodaja s poudarkom na pravicah pacientov
|
5
|
6
|
Preventivne metode v zdravstvu
|
10
|
7
|
Duševno zdravje
|
10
|
8
|
Zdravstvena demografija
|
5
|
Skupaj | 30 |
PREDMETNIK - 2. Letnik
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
Skupaj za letnik | 60 | |
Skupaj za celotni študij | 120 | |
3. semester | ||
9
|
Pisanje znanstvenih del in kvalitativne metode raziskovanja v zdravstvu
|
10
|
10
|
Značilnosti avtizma in diagnostika
|
5
|
11
|
Terapevtski pristopi I
|
5
|
12
|
Izbirni predmet 1
|
5
|
13
|
Izbirni predmet 2
|
5
|
Skupaj | 30 | |
4. semester | ||
14
|
Izbirni predmet 3
|
5
|
15
|
Magistrsko delo
|
25
|
Skupaj | 30 |
IZBIRNI PREDMETI
Predmet | ECTS | |
---|---|---|
1
|
Socialno vključevanje oseb z avtizmom
|
5
|
2
|
Terapevtski pristopi II
|
5
|
3
|
Duševno zdravje oseb z avtizmom
|
5
|
4
|
Stres v zdravstvu in supervizija
|
5
|
5
|
Karierni razvoj zaposlenih in coaching
|
5
|
6
|
Management sistemov in procesov v zdravstvu
|
5
|
7
|
Rehabilitacija
|
5
|
8
|
Vzgoja za zdrav življenjski slog
|
5
|
9
|
Sodobne teorije obravnave pacienta z vidika zdravstvene nege
|
5
|
10 | Metode za diagnozo in zdravljenje motenj avtističnega spektra | 10 |
IZBIRNI PREDMETI ZA VSE SMERI
IZBIRNI PREDMETI | ECTS | |
---|---|---|
1 | Rehabilitacija | 5 |
2 | Manualna medicina in manualna terapija | 5 |
3 | Večdisciplinarni pristop pri obravnavi športnika po rehabilitaciji športnih poškodb* | 5 |
4 | Promocija zdravja v fizioterapiji* | 5 |
5 | Z dokazi podprta fizioterapija v ginekologiji in porodništvu* | 5 |
6 | Z dokazi podprta praksa v nevrofizioterapiji* | 5 |
7 | Aplikativna senzorna integracija pri otrocih in odraslih | 5 |
8 | Z dokazi podprta konzervativna terapija kroničnega limfedema | 5 |
9 | Stres v zdravstvu in supervizija | 5 |
10 | Sodobni pristopi na področju gerontološke zdravstvene nege | 5 |
11 | Karierni razvoj zaposleni in coaching | 5 |
12 | Management sistemov in procesov v zdravstvu | 5 |
13 | Komplementarne oblike v zdravstvu | 5 |
14 | Akupunktura in tradicionalna kitajska medicina | 5 |
15 | Informacijsko – kvantna tehnologija v medicini | 5 |
16 | Body-mind medicina | 5 |
17 | Rehabilitacija | 5 |
18 | Manualna medicina in manualna terapija | 5 |
19 | Vzgoja za zdrav življenjski slog | 5 |
20 | Sodobne teorije obravnave pacienta z vidika zdravstvene nege | 5 |
21 | Epidemiologija v javnem zdravju | 5 |
22 | Znanstveni pristop v integrativnih zdravstvenih vedah | 5 |
23 | Oblike integrativne in komplementarne medicine | 5 |
24 | Izbrana poglavja iz funkcionalne anatomije človeka | 5 |
25 | Integrativna onkologija | 5 |
26 | Izbirne veščine integrativnih ZV – biorezonantna, kvantna medicina in BDORT | 5 |
27 | Izbirne veščine integrativnih ZV - homeopatija | 5 |
28 | Izbirne veščine integrativnih ZV – wellnes, spa in zdravilišče | 5 |
29 | Izbirne veščine integrativnih ZV – Body and mind | 5 |
30 | Izbirne veščine integrativnih ZV – fitoterapija | 5 |
31 | Uporaba konoplje in kanabidoidov v zdravstvene namene | 5 |
32 | Značilnosti avtizma in diagnostika | 5 |
33 | Terapevtski pristopi I | 5 |
34 | Socialno vključevanje oseb z avtizmom | 5 |
35 | Terapevtski pristopi II | 5 |
36 | Duševno zdravje oseb z avtizmom | 5 |
37 | Temeljni principi preventive, diagnoze in obravnave 1 | 5 |
38 | Temeljni principi preventive, diagnoze in obravnave 2 | 5 |
39 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 1 | 5 |
40 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 1 | 5 |
41 | Aromaterapija in kožne motnje | 5 |
42 | Upravljanje s tkivi in kanali | 5 |
43 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 2 | 5 |
44 | Protokoli za zdravljenje pogostih motenj 3 | 5 |
45 | Zeliščna terapija (fitoterapija) 2 | 5 |
* Novi posodobljeni predmeti na programu
Predavatelji
Sodeluje pri študijskih programih:
Dodiplomski študij: Fizioterapija, Humanistični študiji, Socialna gerontologija, Zdravstvena negaMagistrski študij: Humanistične znanosti, Socialna gerontologija, Zdravstvene vede
Magistrski študij: Humanistične znanosti, Socialna gerontologija
CV:
Bibliografija: Preberi več
Področje raziskave
Logoterapija in eksistencialna analiza.
Psihosocialni vidiki eksistencialne krize, krize smisla in bivanjskega vakuuma (noogene nevroze, duševno in duhovno zdravje).
Interdisciplinarni pristopi in rešitve pri pomanjkanju motivacije, osebnega zadovoljstva, navdušenja, stresu, ki se razvija v depresijo, čustveni otopelosti, melanholiji, pomanjkanju ustvarjalnosti, kreativnosti in učinkovitosti.
Komunikacija in medosebni odnosi; v delovnem okolju in družinski ter partnerski medosebni odnosi.
Kurativa in preventiva s področja kakovosti življenja.
Vzgoja in vzgojno-izobraževalni vidiki.
Življenjepis in področje delovanja
- Doktoriral je iz področja logoterapije (Eksistencialna kriza in kriza smisla z vidika logoterapije) na interdisciplinarnem doktorskem študijskem programu.
- Je prejemnik Tomaževe nagrade za najboljšo diplomsko nalogo (Pomen in smisel trpljenja pri Dostojevskem, Nietzscheju in Franklu).
- Habilitiran je v naziv izrednega profesorja iz področja psihologije.
- Je direktor Mednarodnega inštituta za psihoterapijo in uporabno psihologijo (Svetovalno-terapevtski center za družine, pare in posameznike.
- Je avtor dveh znanstvenih monografij (Reševanje krize smisla sodobnega človeka - Osnove logoterapije in Med smislom in nesmislom trpljenja – Dostojevski in Nietzsche).
- Sedem mesecev je preživel v Italiji (Torino – Piccola Casa della Divina Provvidenza), kjer je prostovoljno delal v bolnišnici na onkološkem oddelku–zadnjega stadija.
- Je član uredniškega odbora strokovne revije Tretji dan.
- Ima preko 270 bibliografskih zadetkov in s prispevki redno sodeluje na različnih mednarodnih simpozijih in mednarodnih znanstvenih konferencah ter v različnih radijskih in televizijskih oddajah.
- Obštudijska strast in dejavnost dr. Kristoviča je bil šport v katerem je bil tudi precej uspešen – kategoriziran je bil kot vrhunski športnik (kickbox) in član slovenske reprezentance z dosežki na svetovni ravni (svetovno prvenstvo, svetovni pokali, mednarodna odprta prvenstva…), po zaključeni tekmovalni karieri je postal trener mariborskega kluba.
- Že več let po vsej Sloveniji predava za različne ciljne skupine iz področja vzgoje – za profesorje, učitelje, vzgojitelje, starše – in vodi predavanja in seminarje za različne delovne kolektive s področja duševnega zdravja, odnosov in transparentne komunikacije; deluje tudi na področju psihosocialnega svetovanja (različne duševne stiske, vzgojne težave in težave pri odraščanju, partnerski odnosi, vedenjske težave, soočanje in prebolevanje izgube, prizadetosti, krivde…) posameznikom in družinam. Dr. Kristovič že več let sodeluje s starši, učitelji in vzgojitelji v obliki individualnih obravnav, predavanj, seminarjev in svetovanja.
- Je vodja programske skupine, Raziskave kulturnih formacij (AMEU - Institutum studiorum humanitatis) Agencije za raziskovanje in razvoj RS (ARRS). V okviru katere raziskuje področje človekovega dostojanstva, osebnega smisla (gre za področja kakovosti bivanja, medosebnih odnosov in notranje bivanjske osmišljenosti lastne eksistence) in kulture življenja (gre za razumevanje kulture, kot celotnega načina življenja oziroma kot umetnost in znanje; torej način življenja v najširšem smislu). Dodatno vrednost predstavlja še Franklov holistični pristop k obravnavanju tovrstne tematike.
- Je vodja raziskovalnega programa Holističen vzgojno-izobraževalni proces in krepitev duševnega zdravja (uspešna kandidatura na javnem razpisu Agencije za raziskovanje in razvoj Republike Slovenije (ARRS)). Gre za tri letni projekt iz področja vzgoje, izobraževanja in duševnega zdravja. Cilj projekta je razviti celostno/holistično paradigmo vzgojno-izobraževalnega procesa. (https://logopedagogika.si/)
Priljubljena misel
»Občutje življenjske smiselnosti je najpomembnejši kriterij človekove sreče in zadovoljstva z življenjem.« (Viktor Frankl)
Kontakt
sebastjan.kristovic@almamater.si
+386 (0) 41 343 960
Prednosti študija
Sodobna aplikativna znanja
Strokovnjaki so si enotni, da do prihodnjih pomembnih naprednih sprememb na področju izboljšanja zdravja ne bo prišlo preko novih medicinskih prebojev ali odkritja zdravil, temveč prek širšega razvoja in aplikacij preventivnih programov svetovne populacije. Na magistrskem študiju zdravstvenih ved bodo študenti pridobili sodobna aplikativna znanja, potrebna za kakovostno delo na področju zdravstva. Prednost programa je individualen pristop k študentu ter odličnost tujih in domačih profesorjev in znanstvenikov, ki bodo iz študentov oblikovali dinamično, vitalno in produktivno skupnost vodstvenih zdravstvenih delavcev prihodnosti.
Vsa Alma Mater Euroapaea – ECM predavanja so e-podprta, saj jih snemamo. Spremljate jih lahko v živo, posnetek pa si lahko doma tudi večkrat ponovno zavrtite.
Štipendije in partnerstva
Zaposljivost
Magistrski program Zdravstvene vede pripravi študente na različne vloge v širokem spektru nadzornih služb v javnem in zasebnem sektorju ter v zdravstveno-raziskovalnih službah.
Službo bodo magistri lahko našli v:
- bolnišnicah in zdravstvenih domovih,
- splošnih in specialističnih ambulantah,
- zdravstveno-raziskovalnih centrih,
- domovih za ostarele,
- rehabilitacijskih centrih.